FANDOM

Mafuyu Sato
Manga - Anime

Mafuyu Sato anime

Informació
Nom japonès: 佐藤·真冬
Nom català: Mafuyu Sato
Primera aparició: Capítol 1; Episodi 1
Ocupació: Estudiant; Guitarrista i vocalista
Aniversari: 28 de febrer
Edat: 16
Alçada: 173 cm
Grup sanguini: AB
En Mafuyu Sato és un dels personatges principals de la sèrie. És vocalista i guitarrista de la banda The Seasons/Given.

Història Edit

En Mafuyu és estudiant de batxillerat. Un dia, mentre dormia amagat a l'escala del gimnàs de l'institut abraçat a la seva guitarra, coneix en Ritsuka Uenoyama, alumne de la classe del costat, que li pregunta per què no arregla les cordes de l'instrument. En Mafuyu s'emociona quan sent que la guitarra es pot arreglar i després d'insistir en Ritsuka li canviï les cordes en aquell moment. Just després, en Ritsuka prova l'afinació de la guitarra. En Mafuyu queda commogut pel so i li prega que li ensenyi a tocar.[1]

El dia següent li torna a pregar que li ensenyi a tocar, però l'altre s'hi nega perquè diu que no té experiència ensenyant, a més de veure que en Mafuyu no té ni idea dels conceptes bàsics. Tanmateix, al final se l'endú amb ell a l'assaig que té amb la seva banda, The Seasons.[2] Allà en Mafuyu coneix en Kaji i en Haruki, la resta membres de la banda. Li toquen una cançó i ell queda meravellat quan els escolta i es reafirma en la idea d'aprendre a tocar, però en Ritsuka s'hi torna a negar.[3]

Passats un dies, després d'haver anat al club de música de l'institut i sense que ho sàpiga en Ritsuka, torna al local d'assaig de The Seasons, on es troba en Haruki, que el fa passar. Quan arriben els altres, fa una demostració de com a ha afinat la guitarra. Confessa a en Ritsuka que, tot i que va passar pel club de l'institut, considera que ell és molt millor.[4] Finalment, en Ritsuka accedeix a fer li de mestre,[5] pel que passen cada vegada més temps junts, fins i tot a l'institut. De fet, en Mafuyu aprèn ràpid i un dia, mentre xerren, li canta una cançó a en Ritsuka,[6] i aquest immediatament li proposa que entri a la banda, però aquest refusa l'oferta però no li diu el motiu.[7]

Poc després, en Mafuyu aconsegueix una feina a mitja jornada per poder sufragar les despeses per tocar la guitarra i en sortir de l'entrevista es troba en Ritsuka però, alhora, també amb en Hiiragi Kashima, un amic de la infància que li fa venir a la memòria vells records que el fan plorar i decideix marxar d'allà. En Ritsuka el persegueix i li demana explicacions, però prefereix deixar-ho estar, però sí li pregunta per què va rebutjar entrar a la banda. En Mafuyu li diu que creu que no té capacitat per expressar-se, cosa que fa que en Ritsuka s'enfadi i li confessi que ve acabar commogut per la seva veu,[8] i finalment en Mafuyu decideix entrar a la banda.

Referències Edit

  1. Volum 1, pp. 6-15
  2. Volum 1, pp. 21-27
  3. Volum 1, pp. 35-44
  4. Volum 1, p. 55-58
  5. Volum 1, pp. 66-67
  6. Volum 1, pp. 69-80
  7. Volum 1, pp. 89-93
  8. Volum 1, pp. 97-113